همانطور که میدانید بیشترین دغدغه کاربران ولت های سخت افزاری لجر مشکل باطری آن می باشد در این مقاله بیشتر با این مشکل و تشخیص آن موقع خرید آشنا می شویم.

چگونه در زمان خرید از سلامت باطری ولت لجر مطمئن شویم؟

در زمان خرید تا جای ممکن سعی کنید دستگاه خود را راه اندازی کنید با روشن کردن دستگاه و  توجه به چند نکته ساده این مشکل قابل تشخیص است.

پس از روشن کردن دستگاه  و فشار دادن همزمان دو دکمه و نگه داشتن آن برای چند ثانیه وارد منو تنظیمات خواهید شد.

باطری لجر

همانطور که در عکس بالا میبینید در صورتی که ولت لجر شما این مشکل را نداشته باشد نمایش درصد باطری  زیر آیکون آن قابل نمایش است و دستگاه شما به خوبی باطری را شناسایی میکند.البته مشکل کمتر دیده شده دیگر زود خالی شدن باطری است که در صورت شارژ دستگاه این مشکل در صورت وجود قابل تشخیص خواهد بود و در روز اول متوجه آن خواهید شد.

شایع ترین مشکل باطری لجر

مشکل باطری لجر

 همانطور که در عکس بالا می بینید نمایش میزان شارژ باطری به دلیل عدم اتصال باطری با برد سخت افزاری ولت قابل مشاهده نیست و به همین دلیل دستگاه تنها زمانی که به شارژ متصل است قابل روشن شدن است و گوشه بالا سمت راست نیز به جای علامت باطری علامت کابل شارژ دیده می شود.

همانطور که مشاهده کردید شما می توانید با روشن کردن دستگاه موقع خرید از وجود مشکل باطری آگاه بشید.فروشگاه جیب رمز این امکان را به مشتریان خود داده که در صورت خرید حضوری با مشاهده علائم خرابی در باطری دستگاه را جایگزین کند.